متن زیبا

جواب پشتکار را با تشویق ، جواب کینه را با گذشت ، جواب گناه را با بخشش ، جواب دلمرده را با امید ، جواب منتظر را با نوید . خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت / من که گفتم این بهار افسردنیست / من که گفتم این پرستو رفتنیست / آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد . خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم / خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی ! یاد تو بهترین آرامش لحظه هام / دوست دارم خاطراتت همیشه باهام . متن های زیبا هیچ تدبیری را ، قدرت تغییر تقدیر نیست . یادگاری واسه بارون ، آرزوهایی که خاک شد / وقتی رفتی زیبا ، انگار روح از تنم جدا شد . اگر یک آسمان دل را به قصد عشق بردارم / میان عشق و زیبایی تو را من دوست دارم . در این متروکه دنیا که یاری نیست / نشانی از کسی یا از دیاری نیست / به عشقی جز خداوند اعتباری نیست . عزیزا کاسه ی چشمم سرایت / میون هر دو چشمم جای پایت / از آن ترسم که غافل پا نهی تو / نشیند خار مژگانم به پایت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 13:57 | تیموررضائی شهریور |